lördag 31 oktober 2009

Alla Helgons Dag

God morgon alla fina människor.
I dag är en sådan dag, då man mer än vanligt, tänker på alla nära och kära som inte finns med oss längre. Under de senaste 16 månaderna har Berth och jag mist 7 av dem vi älskar. Det har varit en tung tid. Dom fattas oss !!!!
Men livet måste trots allt gå vidare och man får ta vara på och glädjas åt dem man har kvar.
Idag ska vi åka och gratta ett av våra barnbarn ( för min del bonusbarnbarn ) som fyller 17 år. Stora damen. Hennes far ska då passa på att byta till vinterdäck på min Volvo. Pärlan - Steffe !! Det är aldrig något som är svårt när man ber honom om hjälp.
Vill också skicka en varm kram till Carita ch Daniel som bistår, hjälper och håller Berth sällskap, när han är i lägenheten på Kindagård.
Ha en bra dag !!!

1 kommentar:

  1. tack och lov så fick jag tag i en kompis som ska byta åt mig.. fast jag kan byta själv.. men det är svårt utan domkraft.. ler. kram J

    SvaraRadera