torsdag 22 oktober 2009

Hänt vadå ?

Bara sysslat med lite småploch.
Återigen plockat upp äpplen under äppleträdet och lämnat av en del hos grannen. Synd att dom ska förfaras.
Har också sopat upp en massa barr från infarten. Jag har tallar som så mysigt omfamnar ingången. Men ack vad dom har tappat barr denna sommar, när det har blåst så mycket. Att dom inte är kala är ett rent under.
Jag var också tvungen att åka och handla och om man tror att det ska gå på en kvart, så tror man fel.Borde ha lärt mig annat vid det här laget. Just i dag träffade jag flera trevliga människor, som jag inte sett på länge. Kul-Kul!!!!Då måste man prata och ventilera allt som hänt sedan senast. Idag träffade jag en kvinna-väninna som nästan började gråta, när hon fick veta att jag för tillfället är friskförklarad. Det smittar av sig. Så vi stod där i affären vi två och kämpade med tårarna, mellan mjölk och bröddisken. Glädjetårar är aldrig fel.

En helt vanlig dag, kan ge så mycket, om man tar det till sig och njuter av de fina stunderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar