tisdag 3 november 2009

UTE PÅ VIFT.

Har legat lågt med bloggen ett par dagar, för jag har varit ute och farit lite grann. Direkt efter vattengympan igår, så fick jag äntligen mina glasögon fixade,. Så nu ser jag både det jag vill se och inte se. Sedan åkte jag till Ankarsrum för att hälsa på Jeanette och Lars och för att få se deras nya hus för första gången. Det var litet men dom hade fixat till det så mysigt, och dom är ju bara två därhemma numera, så det räcker bra till för dom. Blunder lade som vanligt beslag på mig, så snart jag kom innanför dörrarn. Vi gjorde inget speciellt utan umgicks bara med varandra och hade det mysigt ihop och pratade igen allt som vi missat den tiden vi inte setts. Mycket bla, bla, bla och fniss blir det. J. bjöd på tacos på kvällen. Smaskens. !!! Det blir inte av att man lagar till det själv. Idag gick vi upp tidigt, för J. skulle till vårdcentralen. Köpte färska frallor på hemvägen, så det blev en smarrig frukost. Det är så mysigt att vara hos J. Hon skämmer bort mig och t.o.m. servar mig med kaffe hela tiden. Vilken tur att vi är kaffekärringar båda två. Var hemma i vardagen igen vid 3-tiden.

Ses imorgon ! Kanske !!!

1 kommentar:

  1. Tack för den trevliga titten..hoppas vi får tid till det snart igen..

    SvaraRadera