onsdag 21 oktober 2009

Mallig o odiciplinerad.

Nu är jag så mallig. Äntligen har jag klarat av att lägga in bilder. Det tar lite tid för en som inte är så teknisk. Ändå har jag läst 100 poäng datakunskap. Men det man inte använder sig av glömmer man och att blogga fick vi inte lära oss. Nu måste jag köpa en kamera också, så jag inte behöver använda Jeanettes foton.
Har nyss kommit hem från styrelsemöte med DHR.( De handikappades riksförbund )Det är ingen diciplin på oss. Hela tiden så kommer vi in på andra ämnen, utanför dagordningen.Man tycker det borde vara lite ordning på mig som är kassör. Men icke! Men på något sätt så klarar vi ändå av att ta de beslut som vi ska. Men föreningar är väl till för social samvaro och för att ha trevligt ihop och inte bara för all
varligheter. Gjorde en äpplekaka till idag och bjöd styrelsen på. Förstår inte att ett litet träd kan producera en sån massa äpplen.
Ha det bra alla och natti !!!

2 kommentarer:

  1. Du är såååååå duktig o du får gärna använda mina bilder..
    Natti natti

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir när jag får lite beröm. Det är man inte bortskämd med.

    SvaraRadera