onsdag 4 november 2009

FY SJUTTON !!!!!

Nu har vintern kommit. Alldeles vitt ute. När jag åkte till Kisa vid lunchtid, så började det snöa så smått och när jag åkte hem vid fyratiden, så snöade det fortfarande, +- 0 grader på vägbanan och snöeländet låg kvar på vägen. Vilken tur att jag fått på vinterdäck. Men jag tog det ändå lugnt på hemvägen.
Jag har varit i Kisa, för vi är några stycken som försöker starta upp en anhörigförening, för de som vårdar sina nära och kära hemma eller på annat sätt har ansvar för en sjuk, handikappad eller äldre anhörig. Det är viktigt att få träffas, utbyta erfarenheter och få stöd. Vi behöver även en förening för att kunna framföra våra önskemål och krav till våra kommunrepresentanter. Så vi har tagit våra första stapplande steg idag, med lite planering för ett ev. genomförande nästa år.
Nu går jag i ide!!!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Om du tittar ut ur idet så kanske du ser det här om det nu är så här man gör när man kommenterar ngt på din blogg.
    Det är förresten enda sättet att ha koll på om du lever nu för tiden - att kolla bloggen.
    I morgon blir jag 08 igen för några dagar. Är hemma på tisdag igen. Jag finns på mobil och mail. Du är välkommen den 18 tillsammans med Anneli och Monica antar jag är med. Du får gärna bjuda med någon du också om du vill. Bra bara att veta innan. /Kram Majlis

    SvaraRadera
  2. Ja då, jag ser din kommentar. Roligt att få kommentarer. Återkommer på mailen.

    SvaraRadera