tisdag 29 december 2009

GOTT NYTT ÅR.

Visst är det konstigt ? Först har man en dator men får inte kameran att fungera. Nu fungerar kameran, men datorn har pajat. Så nu har jag införskaffat en bärbar i väntan på att snälla Fredrik ska fixa burken till min vanliga dator. Det kan ändå vara bra att ha en bärbar i reserv. T.o.m. om man är inlagd på sjukhus, så kan man koppla in sig där numera. Teknikens under!! Tidigare fick man ju inte ens ha en mobil på.
Vi hade en lugn, ljuvlig och mysig julafton hos Carita och Daniel. De hade verkligen ansträngt sig, för att vi skulle ha det bra. Tack o Kram !!!!!
Och nu är det nyårsfirande som väntar. Jag har varit och bunkrat upp för en 3-rätters nyårssupe idag. Men menyn är än så länge hemlig, för mina gäster. Är någon nyfiken så kan jag informera senare.
Om jag fortsätter att blogga, ja. Känner mig inte så motiverad, när jag sällan får någon respons eller varför inte mothugg i ev. kommentarer. Så jag får se hur jag gör på nya året. Samtidigt är det ganska skönt att skriva av sig lite om man har varit t.ex. arg, ledsen, glad eller frustrerad.

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!!! OCH HOPPAS ATT DET VERKLIGEN BLIR ETT GOTT ÅR. Det gånga har varit tungt många gånger, med alla nära och kära som lämnat oss eller är svårt sjuka. Men det sista som överger människan är hoppet. Det fick bli dagens citat.

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det tråkigt.. när man ser att massa folk läser men ingen som kommenterar..
    Gott Nytt år Kinna..
    Kram J

    SvaraRadera
  2. WOFF!!!WOFF!!!
    Vad blir det till mat Kinna???????????????

    Såååå nyfiken då..

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Klart du ska fortsätta...det är ju ett sätt att prata av sig lite. Ha en trevlig kväll ikväll och hoppas er mat blir god. Ett gott nytt år. Kramar Josefin

    SvaraRadera
  4. Hej du!
    Erkänner att jag är dålig på att kommentara det du skriver, men jag tycker det är kul att läsa.
    Skulle allt sakna dina funderingar om du slutade.
    Kram!
    Majlis

    SvaraRadera