onsdag 23 december 2009

GOD JUL !!!!!!!!!!!

Hej alla ! Har ni "koll på läget" så här dan före dan? Här hos mig är det lugnt och stilla och utomhus har det kommit ytterligare lite vit julesnö som lyser upp i mörkret. ( ca 1 dm över natten ) Jag har inte stökat så mycket i år, eftersom vi ska vara hos Berths dotter och måg i morgon. Det ska bli så skönt att sätta sig vid dukat bord och inte behöva bekymra sig om något. Det enda jag ska bistå med är hemgjorda kåldolmar och likaså hemgjord fläskkorv.
Oma och jag tjuvstartade julfirandet lite idag. Hon bjöd mig på julbord på Annas Cafe. Inte dumt. Så slapp jag laga middag idag också.

Hoppas ni alla där ute får en skön och avkopplande jul !!!!!!!

Några sista ord: Tänk på alla som är ensamma i jul och fundera på om det inte får plats några flera runt julbordet !!!!

KRAMISAR !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar