söndag 4 september 2011

PERFEKT.

Det blev som vi ville. Vaknade upp till Perfekt marknadsväder !!!! :))) Inte för varmt.Inte för kallt. Lite mulet, men det är också perfekt. För då orkar folk med att strosa omkring. Allt var perfekt. J o L kom i tid. Fniss....... Vi hade god tid att packa upp och ordna alla grejor. Träffade massor av gamla bekanta och andra trevliga människor. Jag fick sälja nästan allt mitt bröd och en del annat. Perfekt igen då !! Fick umgås med J o L i flera timmar och kom hem tidigt eftersom vi hade så kort väg. Jätteperfekt....
Jag hade sparat av de goda kantarellerna jag fick av Maggan, så Berth också skulle få smaka. Så det blev svampmackor framåt kvällen. Så perfekt...
Hela dagen var perfekt och jag somnade ovaggad på kvällen. Perfekt !!!!!!
Idag har det varit helt underbart sensommarväder. Helt perfekt att slöa och återhämta krafterna i, i min älskade solstol.
Tjaba...........

2 kommentarer:

  1. ja det var trevligt på marknaden. Fick sedan en em tills. med mor ,syster ,bror,svåger och dotter och två av mina barnbarn.hittade även svamp(har svårt mycket svårt att hitta det).Idag klippt gräset och mat hos sonen och hans fam.= allt så perfekt som du säger. Ha det så bra/ Catharina

    SvaraRadera
  2. Det kan vara svårt ibland, men man måste försöka vara positiv
    "Kinna"

    SvaraRadera