tisdag 13 september 2011

HÄRMAPA.

Har jag inget eget liv eller egna ideer ? Nej inte idag.......
Så nu ska jag härma Kissie och Blondinbella. Blir jag en stor bloggerska då tro ? Ja.några vuxenpoäng lär jag väl inte få iaf.
Dagens humör: Toppen, efter gårdagens goda besked på lungmedecin och efter dagens trevliga timmar med J o L.
Dagens mående : Mår skapligt faktiskt. Bara lite ont i axlarna som vanligt.
Dagens borde : Stryka in tvätten - vilket jag faktiskt gjorde till slut.
Dagens frisyr : Som vanligt. Bort ifrån ansiktet och uppsatt i nacken på olika sätt. Har det bara utsläppt när det är nytvättat.
Dagens smink : Dagcreme- mascara-ögonskugga- eyeliner.
Dagens klädsel : Svarta jeans-svart lång jeansskjorta-naturfärgad jumper med flowerpower blommor. ( till skillnad från de stora bloggerskerna, så vet jag inte märket på kläderna)
Dagens planer var : Shopping med J o L.
Dagens vill ha: Ny soffa.
Dagens fundering: Hur är det möjliigt att sänka restaurangmomsen, när dom säjer att det inte finns pengar till att sänka skatten för pensionärer. Var tog det vallöftet vägen :-(((
Dagens beroende: KAFFE !!!!! som alltid.
Dagens tråkigaste : Stryka tvätt.
Dagens längtan : Sommar och värme igen.
Dagens superlängtan: Att få vara frisk.
Dagens tidning : Kinda Posten i läsupplaga och Aftonbladet och Expressen på nätet.
Dagens låt : Dreaming people - Jay Smith. Vart tog han vägen förresten ? Platsar han inte ?
Så helt meningslöst det här var ! Och sånt lägger folk tiden på! Men berömda blir dom och får in en massa pengar på reklamintäkter. Vore nå´t kanske............
Haha........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar