måndag 21 januari 2013

TILLBAKA IGEN.

Tänk att man kan vila nästan hela dagarna och ändå sova på natten. Så har det varit för mig nu i snart 14 dgr.Men nu börjar jag få tillbaka lite krafter efter min medecinkur. Slutade den i fredags, men hade inte piggnat till tillräckligt, så att jag orkade att åka på vattenjumpa idag. Både den tidiga timman och dåliga väglaget fick mig att stanna hemma. Det värsta är att man blir så isolerad, när man hamnar i såna här downperioder.Fick säja återbud till sammanträde förra veckan. Men Jeanette och jag hann med att ha en heldag tillsammans, med resturangbesök och myspys här hemma, innan jag blev för hängig. Har iaf. efter mycket om o men fått bort julen.
Igår hade jag så mycket krafter så jag orkade träffa nya lilla bonusbarnbarnet Alma för första gången, när vi var och firade 2 andra bonus, tillika Almas kusiner. Hon är två veckor nu och så söt. Man glömmer bort hur små dom är och ändå så otroligt fulländade.
Den här veckan ska jag försöka att komma iväg på dom få åtagande jag har. Annars är det risk att jag får "lappsjukan"
Önska mig god bättring :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar