tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!!

Jag vill önska er alla som läser min sporadiska blogg ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR.
Hoppas att alla får behålla hälsan och att ni får ett utvecklande år.
Hur det blir för min del är osäkert. Jag har fortfarande inte fått något svar på datatomografin, så det har ju hängt som ett litet ok över helgerna. Det kanske är därför jag inte haft inspiration nog att uppdatera bloggen.
Igår firade vi in det nya året med en väninna och trerätters....... ädelostpaj o sallad......gratinerad hummer..... fruktsallad med tarragonakrips. Därtill Vin och Amarula till kaffet.
Julen firades också i lugn och ro, med den obligatoriska julmaten och alldeles för mycket godis, egentligen. Man får försöka göra det bästa av tillvaron.
Var rädda om er !!!

2 kommentarer:

  1. hej kinna och god fortsättning,ser att du inte fått svar ännu,men vi får hoppas att det är av den goda sorten,själv blev jag mycke lättad idag,men än är ju inte faran riktigt över dom tog ju en liten bit och skickar på ananys,jo helgerna har varit tunga när det blir så här,men som du skrev vi tar en dag i sänder och gläds åt det lilla,måta och jag firade nyår med en ensamstående jaktkompis till mej så det var väldigt lugnt,inte som förr i tiden polisbilsresor och sådana fester att man fick fråga om det var kul,nu väntar jag bara på våren så jag kan åka motorcykel och fiska ,med barnbarnet,ha det så bra och fortsätt att skriva jag tycker det är kul att få ta del av vedermödona

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du uppskattar min blogg, Kalle.

    SvaraRadera