måndag 4 februari 2013

ALLTING ÄR VITT; VITT; VITT.

Och nu snöar det igen. Blöt kladdig snö och mulet är det igen. Den här vintern har man inte sett solen många gånger. Det är nästan så man blir lite deprimerad och det har jag hört många som säger. Så jag hade kvar utomhusbelysningen jan. månad ut, bara för att jag tyckte det behövdes lysas upp lite .Men nu går det i.a.f. mot ljusare tider. Det har funnits vårar när jag har kunnat sitta ute och sola redan i mars. Hoppas på det i år också.
Sedan sist vi hördes av har det blivit tillökning i släkten igen. Så roligt !!! Berth har inom en månads tid blivit både morfar och gammelMOFA. Stolt kan ni tro!!!!!! Det är mitt bonusbarnbarn Isabella som fått en lite Leon. Och liten är han verkligen. Han skulle ha fötts i mars, men ville ut mycket tidigare. Men vägde ändå drygt 2 kg. Därför är han och mamman är fortfarande kvar på US. Så nu har jag verkligen blivit gammal, som har blivit bonusOMA :-)
Ibland blir jag så besviken på mig själv. Var så trött i morse, så jag hade inte självdiciplin nog att  åka på vattengympan. Det som är det bästa jag vet. Vad gör vi med mig ? Skärpning Kinna !!!!
I år som alla andra år, så har jag nu föreningarnas bokslut klara. Stämde i år också. Det är ingen av föreningarna som har så många transaktioner, så det är ju attan om det inte ska stämma.
Nu är det dags för lite kvällsfika framför TV:n. Hej då alla där ute !!!!!! Ha det !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar