torsdag 9 juni 2011

GLATT ÖVERRASKAD.

Ibland när jag sitter här och skriver, så undrar jag om jag skriver bara för min egen skull ?????
Läser någon min blogg ????? undrar jag då. Jag får ju aldrig några kommentarer. Plötsligt kom jag på att det finns statistik över inloggade läsare. ( bättre sent påkommit än aldrig. En del tar det tid för :-) Det blev en glad överraskning. 3526 inloggningar sedan jag började blogga , därav 195 den senaste månaden. Så jag kanske försöker hålla på ett tag till, om inspirationen infinner sig.
Det var någon som sa att det var krångligt att kommentera på Blogger. Jag tycker också det ibland när jag kommenterar andras bloggar. Men om man trycker på anonym, så går det mycket smidigare. Sen kan man ju ändå skriva under med sitt namn om man så vill.
Tack mina gulliga läsare !!!!!!

1 kommentar: