söndag 10 oktober 2010

Bloggtime igen.

Oj vad jag har varit dålig på att blogga. Men nu är det innesittarväder igen,så nu ska jag försöka skärpa till mig.
Hur sammanfattar man en halv sommar. Det går nog inte. Så jag avstår. Kan bara konstatera att det var varannandagsväder, eller det var nog rättare sagt, varannantimmesväder resten av sommaren. Men ganska varmt, så jag njöt till fullo.
Men nu har hösten gjort sitt intåg, med alla fina färger i naturen. Det kvittar, jag gillar inte hösten ändå. För den förebådar vintern och den vet ni ju vad jag tycker om. INTE - NOT :(((
Dottern och jag har anmält oss till HORNS JULMARKNAD i början av december, så nu har jag börjat att komplettera mina grejer, som jag säljer. Vi har varit ute och sålt några gånger i sommar. Ankarsrums Durstämma 0 Hantverksmässa, Hycklinge gammelmarknad o Forsaströms skördemarknad med hantverksförsäljning. SÅ KUL, SÅ KUL !!! Jag älskar att träffa och prata med alla härliga människor som finns. Jeanette o Lars är så snälla och kånkar och bär på mina grejer, så att jag kan vara med. Jeanettes egentillverkade silversmycken har varit riktigt populära och hon får nu sälja även över nätet, efter att hon lagt upp en hemsida för sin firma Jelas Diverse. Så roligt för henne att hon har hittat en nisch, som hon gillar och lyckas med.
Nu hoppas jag bara att det fina vädret håller i sig några dagar till, så att jag blir färdig med höstsysslorna i trädgården någon gång.
Vi hörs.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar