onsdag 21 juli 2010

VILKEN SOMMAR !!!!!!!!!

Nu är jag trött !!! Men jag får väl skylla mig själv, för jag har legat vid havet hela dagen och badat o badat o badat o badat igen och lapat sol. Det är faktiskt skönare där. Det är 3-4 grader svalare + att det fläktar skönt hela tiden. Men det är konstigt vad kroppen är anpassningsbar och vänjer sig vid värmen. Härom kvällen gick jag ut i trädgården och tyckte det var riktigt kyligt. När jag så tittade på termometern, var det 23 grader ????
Men oj vad skönt det ändå är med sommar. Jag försöker ta till vara på den och njuter i stora drag och datortrafiken ligger nästan nere. Den enda nytta jag gjort idag är att flytta runt på vattenspridarna, så att inte allt torkar bort. Duktig kan man vara när det regnar och när hösten kommer.
Inget mer att skriva, jag bara mår gott och flyter med i livet och gör bara det mest nödvändiga.
HA DET !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar