söndag 2 september 2012

TIMEOUT.

Nu har vi inte "setts" på länge. Jag har gjort ett litet sommaruppehåll eller tagit en timeout, som det så så populärt kallas. Det tar emot att sitta vid datorn under sommaren, när man hellre vill vara ute och trädgårdsarbetet tar ju sin lilla tid. Åtminstone för mig. Sommaren har också varit jobbig på flera sätt, både fysiskt och psykiskt, så jag har inte fått rätta lusten att skriva. Men nu ska jag försöka igen. Tror jag ??? Åtminstone små korta inlägg.
Det har ju varit en allavädersommar, ofta på samma dag. Men tack och lov har det varit ganska varmt och jag har ju vår älskade altan och veranda att sitta på. Där har jag slumrat åtskilliga timmar under sommaren. För min del är det bara bra att det inte varit så gassande varmt, för det fixar inte kroppeländet längre. Tyvärr protesterar lungorna också, när det är hög luftfuktighet. Jag har aldrig varit så lat i trädgården, som denna sommar. Det är inte speciellt lockande när allt är blött och lerigt.
Jag har varit ute och nasat på några marknader med J o L och träffat vänner, föreningsfolk och lite annat trevligt.
Nu slutar jag för idag och hoppas på att jag får inspiration att återkomma för vidare uppdatering. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar