söndag 12 februari 2012

BL.A. LITE FUNDERINGAR.

Jaha. då är revisionerna gjorda och det blev godkänt i år också. Som tack bjöd jag på lite fika och goa vännen dröjde sig kvar ytterligare några timmar. Det är viktigt för oss att vi med jämna mellanrum får uppdatera vad som hänt i våra liv sedan vi sågs senast. Vi har varit goda vänner åtskilliga år nu. Härligt med vänskap som håller i sig. Till något helt annat. Jag är säker på att även i er närhet, finns personer som aldrig kan passa tider och som man ständigt får vänta på. SÅ FRUSTRERANDE !!!Visst, kan vi alla missa någon tid ibland p.g.a. yttre omständigheter.Men dessa människor har satt det i system och visar därmed bristande respekt för sin omgivning, tycker jag. Tid är dyrbar för alla och allas tid är lika dyrbar. SÅ fick jag ur mig det :-) Sedan finns det också såna som inte hör av sig utan bara väntar på att andra ska hålla kontakt. Och den blir ensidig.. Eller är det så att de inte vill ha kontakt ? Vad ska man tro ? Ska man ge upp och helt släppa den bekantskapen ? Det var lite funderingar i "min kammare" Så är Mello igång igen. Är ni som jag och bara måste titta. Det är alldeles för lite ren underhållning på TV. enl. mig. Så jag tar chansen att få höra "lite" sång o musik och det är roligt att det är blandad "kompott" Däremot har jag ännu inte hittat någon favorit för året. Har ni ? Men det är ju 2 uttagningar kvar.


That`s all and out for today. Kramar !!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar