måndag 6 december 2010

Inte som jag tänkt.

Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Jag hade förberett och sett fram emot julmarknaden här i Horn, men vaknar på morgonen och alla krafter har gått ur mig. Bara att uppsöka sängen igen. Troligtvis en släng av urinvägsinfektion, för jag gjorde många turer till ett visst litet krypin, den dagen och jag satte in vätsketillförsel i stora mått för att skölja ut bakterierna. Men Jeanette ,Lars och Berth tog med alla mina grejer och höll ställningarna åt mig. Dom är väl toppen!!!! Jag hade förberett, vilken tur, Jansson och köttbullar dagen innan, så jag kunde iaf bidra med lite mat i magen, när de kom hem.
Nu börjar jag piggna till igen, så idag kom jag iväg till US på datatomografi på överkroppen, som jag har fått vänta på så länge. Så nu är det bara att vänta på svaret och det brukar ta sin lilla tid innan dom får fram det. Dom borde fatta att det är psykiskt jobbigt att gå och vänta på svar och skynda på det lite. Undersökningen skulle ha varit gjord i augusti och man undrar ju vad som kan ha hunnit hända, när man får vänta så länge.
Det är flera saker som är psykiskt jobbiga nu. Men det är väl inget annat än att bita ihop och gå vidare. Om man kan hålla sig sysselsatt, så går allting bättre och man tänker inte så mycket.
Det blev visst en gnällbältesblogginlägg den här gången. Men sånt är ju livet. UPP O NER !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar