söndag 15 januari 2012

ETT HELT INNEHÅLLS LÖST INLÄGG.

Hej vänner !!! Länge sedan sist, men jag lever allt. Det är bara ett problem. Latmasken har satt in efter helgerna och jag har också drabbats av migrän ett par gånger efter att helgerna var över. Vid såna tillfällen är jag inte speciellt uppkäftig, utan då är det kudden som gäller. Tyvärr har det inträffat de dagar, när jag skulle ha varit på vattengympa. Den är ju helig för mig, men det var bara att stanna hemma. ...........Ännu har inget föreningsarbete startat efter helguppehållet, så jag har mest gått här hemma med lite småpyssel och passat på att bjuda in en väninna vid ett tillfällen. De senaste dagarna har jag plockat bort julen lite i taget. Jag har fortfarande julgranen och utomhusbelysningen kvar. ( ska skärpa till mig i morgon och få det gjort ) Det är så skönt att få undan tomtar och annat krafs, men jag hade gärna haft granen och belysningen kvar. Det lyser upp så fint, när det är grått och trist ute. Allra helst den här vintern, när någon har glömt tända ljuset där ute på himlapällen........ Ni ska jag skriva ett protokoll, som jag skjutit upp 1½ månad. Latmasken var det som sagt. Så idag passar det gamla ordspråket - Bättre sent än aldrig.........Det blir ett kort inlägg idag. Ville bara visa er att jag är "fit for fight"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar